محل لوگو

پاورپوینت معماری پایدار 15 اسلاید


معماری پایدار چیست؟

طراحی پایدار یا طراحی بوم‌شناختی (ecological) که به آن طراحی سبز یا معماری پایدار هم گفته می‌شود، یک فلسفه است. فلسفه طراحی ساختمان‌هایی که اصول پایداری بوم‌شناختی، اقتصادی و اجتماعی را رعایت می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم به تعریف معماری پایدار و بررسی اصول مرتبط با آن بپردازیم.تعریف معماری پایدار

همانطور که می‌توان از تعریف معماری پایدار برآورد کرد، هدف از دیزاین بناها با توجه به اصول پایداری و بوم‌شناختی، کاهش اتلاف انرژی و آلودگی محیط زیست است. معماری پایدار، زیرمجموعه طراحی پایدار و یکی از تحولات مهم معماری معاصر و واکنشی بشردوستانه در برابر بحران‌های عصر صنعت است.

کار با اقلیم

ساختمان ها باید به گونه ای طراحی شوند که قادر به استفاده از اقلیم و منابع انرژی محلی باشند . شکل و نحوه استقرار ساختمان و محل قرار گیری فضاهای داخلی آن می توانند به گــونــه ای باشد که موجب ارتقاع سطح آسایش درون ساختمان گردد و در عین حال از طریق عایق بندی صحیح سازه ، موجبات کاهش مصرف سوخت فسیلی پدید آید. این دو فرآیند مذکور ناگزیر دارای هم پوشانی و نقاط مشترک فراوان می باشند

نتیجه گیری :

-پایداری و طراحی اكولوژیك (طراحی پایدار) -برای شناخت بهتر مبانی نظری(طراحی پایدار) مناسب است، مروری بر(اصول طراحی پایدار) دردید صاحب نظران داشته باشیم. هر كدام از اصول و قواعد پایداری و طراحی بوم گرا، كاشف و بسط دهنده ارتباط محیط مصنوع و عالم طبیعت است. این قواعد همبستگی متقابل و تعامل محیط های انسانی و سیستم های طبیعی را مد نظر قرار داده و بررسی می كنند و زنجیره اثرات تصمیمات طراحی بر محیط را تا مراحل نهایی آن دنبال می كنند.

 

تمام اسلایدها ویرایش شده و آماده می باشد .

پسوورد : starnet1


مبلغ قابل پرداخت 21,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 224

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما